-
Tuesday 13 September 2011
#1
-
کاربران زیر از dewdrop1989 به خاطر این پست تشکر کرده اند:
-
Tuesday 13 September 2011
# ADS
-
Tuesday 13 September 2011
#2
دوست خوب
وضعیت
- افلاین
0
به نظر من اقای برومند بهتر هست
ز پوچ جهان هيچ اگر دوست دارم............تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم
ز عطار، آن سوز و سوداي پر درد............كه انگيزد از جان شرر دوست دارم
تو را اي گرانمايه، ديرينه ايران زمین
تو را اي گرامي گهر دوست دارم
-
کاربران زیر از iranzamin به خاطر این پست تشکر کرده اند:
-
Sunday 25 September 2011
#3
کاربر جدید
وضعیت
- افلاین
0
با سلام و احترام
من کتب ردیف میرزا عبدالله برای تار وسه تار(آوا نویسی وبرسی تحلیلی ژان دورینگ) رو گرفتم ولی اجرای استاد داریوش طلایی با این کتاب کمی فرق داره من میخوام با اینجرا کار کنم چه کتابی رو باید بگیرم::::::؟؟؟؟؟؟
نه هر که چهره برافروخت دلبری داند* نه هرکه آینه سازد سکندری داند
-
-
Sunday 25 September 2011
#4
0
نوشته اصلی توسط
ahmad65e
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
با سلام و احترام
من کتب ردیف میرزا عبدالله برای تار وسه تار(آوا نویسی وبرسی تحلیلی ژان دورینگ) رو گرفتم ولی اجرای استاد داریوش طلایی با این کتاب کمی فرق داره من میخوام با اینجرا کار کنم چه کتابی رو باید بگیرم::::::؟؟؟؟؟؟
کتابت که درسته. می تونی از انتشارات ماهور اجرای استاد علیزاده و استاد برومندو بگیری که منم مثل دوستان اجرای استاد برومند و ترجیح می دم.
-
کاربران زیر از yasinonline به خاطر این پست تشکر کرده اند:
-
Friday 14 October 2011
#5
کاربر انجمن
وضعیت
- افلاین
0
نوشته اصلی توسط
ahmad65e
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
با سلام و احترام
من کتب ردیف میرزا عبدالله برای تار وسه تار(آوا نویسی وبرسی تحلیلی ژان دورینگ) رو گرفتم ولی اجرای استاد داریوش طلایی با این کتاب کمی فرق داره من میخوام با اینجرا کار کنم چه کتابی رو باید بگیرم::::::؟؟؟؟؟؟
سلام شما باید کتاب ردیف میرزا عبدالله (نت نویسی آموزشی وتحلیلی) نوشته داریوش طلایی را بگیرید و نواری هم که استاد طلایی زدن با نت کتابشون هیچ فرقی نمیکنه ولی نظر من اینه که شما ردیفی را که استاد طهماسبی زدن را گوش کنید
ترسم که اشک در غم ما پرده در شود....
-
کاربران زیر از mehdi m به خاطر این پست تشکر کرده اند:
-
Friday 14 October 2011
#6
کاربر انجمن
وضعیت
- افلاین
-
کاربران زیر از shoorideh به خاطر این پست تشکر کرده اند:
-
Wednesday 3 October 2012
#7
-
-
Thursday 13 December 2012
#8
کاربر فعال انجمن
وضعیت
- افلاین
-
کاربران زیر از endvb6 به خاطر این پست تشکر کرده اند:
-
Thursday 13 December 2012
#9
یار همیشگی
وضعیت
- افلاین
0
درودآره منم بر خلاف استاد عزیزم... موافقم که جمله بندیه طلایی قشنگه...
دو چيز انتها ندارد....يكي پهناي كهكشانها...دومي حماقت انسانها...البته در مورد اولي چندان مطمئن نيستم ( آلبرت انيشتن )
-
-
Thursday 13 December 2012
#10
-
-
Friday 14 December 2012
#11
کاربر فعال انجمن
وضعیت
- افلاین
-
کاربران زیر از endvb6 به خاطر این پست تشکر کرده اند:
-
Friday 14 December 2012
#12
کاربر جدید
وضعیت
- افلاین
0
با سلام کتابهای استاد ذوالفنون هم شکل ساده شده ردیفه. کتابهای 1234 رو از اینجا میتونید دانلود کنید. [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
- - - Updated - - -
با سلام کتابهای استاد ذوالفنون هم شکل ساده شده ردیفه. کتابهای 1234 رو از اینجا میتونید دانلود کنید. [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
ویرایش توسط ahmad65e : Friday 14 December 2012 در ساعت 08:13 AM
دلیل: اشتباه نوشتاری
نه هر که چهره برافروخت دلبری داند* نه هرکه آینه سازد سکندری داند
-
-
Friday 14 December 2012
#13
-
کاربران زیر از zzz_z به خاطر این پست تشکر کرده اند:
-
Wednesday 2 January 2013
#14
مسئول بازنشسته
وضعیت
- افلاین
0
نوشته اصلی توسط
zzz_z
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
درسته ...
من هم قبول دارم که ردیف نباید خشک باشه و باید ابداعات در اون بکا برد ولی شما تا یاد نگیری که یه گوشه چه فضایی داره اصلا نمیتونی خلاقیت به خرج بدی...
داریوش طلایی برای موسیقی زحمت زیادی کشیده ولی داریوش طلایی بخاطر اینکه تو فرانسه درس خونده و خواسته علمی کنه مقوله موسیقی رو اشتباه اومده فراوون توی ردیفش اعمال کرده !!!
مثلا یه گوشه رهابش رو تو کتابش ببینین همه رو زده چنگ و همه هم با مضراب راست!!!
در حالی که مضراب بندی گوشه رهاب اینه : راست چپ راست راست چپ راست راست چپ
به همین دلیل هم هست کسانی که ردیف کار میکنن یه مدت که ردیف میزنن خسته میشن یا ادعاشون میشه و میگن ما ردیف و زدیم چیزی نداشت که...
ولی همه نوازنده هایی که کتاب طلایی رو زدن درمقابل داریوش طلایی هیچی نیستن چون طلایی از معلم های خوب اینها رو درس گرفته خودشم بلده بزنه ولی تو زمینه اموزش بخیله!!!
شما چند جلسه برو سر کلاس طلایی اصلا ساز نمیگیره دستش شما ساز زدنش رو ببینی!!!
- - - Updated - - -
درسته ...
من هم قبول دارم که ردیف نباید خشک باشه و باید ابداعات در اون بکا برد ولی شما تا یاد نگیری که یه گوشه چه فضایی داره اصلا نمیتونی خلاقیت به خرج بدی...
داریوش طلایی برای موسیقی زحمت زیادی کشیده ولی داریوش طلایی بخاطر اینکه تو فرانسه درس خونده و خواسته علمی کنه مقوله موسیقی رو اشتباه اومده فراوون توی ردیفش اعمال کرده !!!
مثلا یه گوشه رهابش رو تو کتابش ببینین همه رو زده چنگ و همه هم با مضراب راست!!!
در حالی که مضراب بندی گوشه رهاب اینه : راست چپ راست راست چپ راست راست چپ
به همین دلیل هم هست کسانی که ردیف کار میکنن یه مدت که ردیف میزنن خسته میشن یا ادعاشون میشه و میگن ما ردیف و زدیم چیزی نداشت که...
ولی همه نوازنده هایی که کتاب طلایی رو زدن درمقابل داریوش طلایی هیچی نیستن چون طلایی از معلم های خوب اینها رو درس گرفته خودشم بلده بزنه ولی تو زمینه اموزش بخیله!!!
شما چند جلسه برو سر کلاس طلایی اصلا ساز نمیگیره دستش شما ساز زدنش رو ببینی!!!
دوستان ، قدر شناسی و احترام به زحمات و تلاش اساتید و پیشکسوتان ، یکی از اصول اخلاقی مکتب هنر شرقی و ایرانیست. نگارش استاد طلایی از ردیف میرزا عبدالله بسیار خلاقانه و هوشمندانه است و امر فراگیری ردیف رو با استفاده از نت بسیار ساده و امکانپذیرتر کرده . تلاش ایشون در این راه بسیار ارزشمند و ستودنیست و اگر هم نقدی انجام می دهید باید علمی باشه و به دور از زیر سوال بردن شخص ایشون اون هم بخاطر شنیده های از این طرف و آن طرف!
دوست خوبم ، شما خودت در کلاس درس استاد طلایی حضور داشتی؟ شما خودت برخورد از نزدیک با ایشون داشتی؟ شا خودت به این نتایج رسیدی در باره ی ایشون؟
در مورد مضراب بندی گوشه ی رهاب ، میشه شما با همین مضرابی که میگی این گوشه رو بزنی بذاری اینجا ما هم گوش بدیم؟
ویرایش توسط AliB : Wednesday 2 January 2013 در ساعت 03:31 PM
-
2 کاربر برای این پست از AliB تشکر کرده اند:
-
Thursday 3 January 2013
#15
0
نوشته اصلی توسط
AliB
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
دوستان ، قدر شناسی و احترام به زحمات و تلاش اساتید و پیشکسوتان ، یکی از اصول اخلاقی مکتب هنر شرقی و ایرانیست. نگارش استاد طلایی از ردیف میرزا عبدالله بسیار خلاقانه و هوشمندانه است و امر فراگیری ردیف رو با استفاده از نت بسیار ساده و امکانپذیرتر کرده . تلاش ایشون در این راه بسیار ارزشمند و ستودنیست و اگر هم نقدی انجام می دهید باید علمی باشه و به دور از زیر سوال بردن شخص ایشون اون هم بخاطر شنیده های از این طرف و آن طرف!
دوست خوبم ، شما خودت در کلاس درس استاد طلایی حضور داشتی؟ شما خودت برخورد از نزدیک با ایشون داشتی؟ شا خودت به این نتایج رسیدی در باره ی ایشون؟
در مورد مضراب بندی گوشه ی رهاب ، میشه شما با همین مضرابی که میگی این گوشه رو بزنی بذاری اینجا ما هم گوش بدیم؟
منم نخواستم تلاش ایشون رو زیر سوال ببرم ، اتفاقا چون داریوش طلایی از بزرگترین نوازندگان تاریخ سه تار هستند از ایشون انتظار بیشتری میره...
قبلا هم گفتم شما مرجعیت ردیفت داریوش طلایی نیست ، بلکه استاد برومنده چرا ؟ چون طلایی شاگرد بروند بوده!!!
شما خودت یه گوشه از ردیف نور علی خان برومندی رو که خود استاد برومند یا استا علیزاده اجرا کردن را گوش بدین و با کتاب ردیف طلایی مقایسه کنین . اگه نوازنده باشین حتما متوجه تفاوت ها میشین!
من حرفم اینه که چرا استاد طلایی ردیف اصیل رو تو کتابشون تدریس نکردن و فقط به یه خلاصه ناقص و پر از غلط اکتفا کردن؟
من گوشه خاوران (دستگاه ماهور) رو زدم گوش بدین و با خاوان کتاب ردیف مقایسه کنین...
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
ویرایش توسط zzz_z : Thursday 3 January 2013 در ساعت 02:00 PM
-
کاربران زیر از zzz_z به خاطر این پست تشکر کرده اند:
-
Thursday 3 January 2013
#16
مسئول بازنشسته
وضعیت
- افلاین
0
نوشته اصلی توسط
zzz_z
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
منم نخواستم تلاش ایشون رو زیر سوال ببرم ، اتفاقا چون داریوش طلایی از بزرگترین نوازندگان تاریخ سه تار هستند از ایشون انتظار بیشتری میره...
قبلا هم گفتم شما مرجعیت ردیفت داریوش طلایی نیست ، بلکه استاد برومنده چرا ؟ چون طلایی شاگرد بروند بوده!!!
شما خودت یه گوشه از ردیف نور علی خان برومندی رو که خود استاد برومند یا استا علیزاده اجرا کردن را گوش بدین و با کتاب ردیف طلایی مقایسه کنین . اگه نوازنده باشین حتما متوجه تفاوت ها میشین!
من حرفم اینه که چرا استاد طلایی ردیف اصیل رو تو کتابشون تدریس نکردن و فقط به یه خلاصه ناقص و پر از غلط اکتفا کردن؟
من گوشه خاوران (دستگاه ماهور) رو زدم گوش بدین و با خاوان کتاب ردیف مقایسه کنین...
[ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
دوست خوبم پاسخ من رو ندادی! مساله ی من سر اظهار نظر شما از موضع بالاست! بحث اصیل و غیر اصیل هم حالا بماند که بقول شما خود طلایی که از این منابع اصلی اینها رو درس گرفته بهتر تشخیص میده یا من و شما ! در مورد ردیف هم بنده اونقدر اطلاعاتم جامع و کامل نیست که بخوام اظهار نظر بکنم و بحث مراجع ردیف نوازی رو مطرح کنم و مدعی اصالت و عدم اصالت بشم این در تخصص متخصصین ردیف شناسی هست و بنده در اون ورود نمی کنم . فقط این رو میدونم که چون طلایی شاگرد برومند بوده دلیلی بر اصالت و عدم اصالت نمیشه! در ضمن بنده عرض کردم همون گوشه ی رهاب رو با مضرابی که فرمودی بزن ! این گوشه رو هم گوش دادم مقایسه هم کردم به نظر من در کل تفاوت آنچنانی نداره و اونچه در کتاب طلایی هم آمده بسیار شیرین و جالبه .
-
کاربران زیر از AliB به خاطر این پست تشکر کرده اند:
علاقه مندي ها (Bookmarks)